Teatterit ja konsertit

Varapuheenjohtaja, tapahtumat Kyllikki Rantala Kyllikki.Rantala@perel.fi puh.040 7521111
Pääroolissa Piafina Annuska Hannula

Piaf -musiikkinäytelmä pe 23.2.2024 Tampereen teatterissa.

Teatterimatkan hinta on 70 € sisältäen bussimatkan, teatterilipun sekä kahvin/teen ja Piaf -sitruunaleivoksen.
Ilmoittaudu 10.1.24 mennessä mobiiliapplikaatiolla, nettisivulla tai Erkki Kiutulle: kiuttuerkki@gmail.com, puh 0405473982. Maksu 10.2. mennessä yhdistyksen tillle FI39 4260 0010 3927 66, viite 5160.

"Valovoimaisen Edith Piafin elämäntarina kulkee 1930-luvulta alkaen katulaulajasta aikansa supertähdeksi ja lopulta maailmanlaajuiseksi, ikoniseksi laulajaksi. Tuo poikkeuksellinen elämä ei kuitenkaan päästä Piafia helpolla. Menestyksen hinta on kova, ja Piaf kadottaa niin itsensä kuin parhaat ystävänsäkin.

Traagiset varjot osuvat etenkin rakkaussuhteisiin, joiden pyörteisiin Piaf ajautuu aina uuteen mieheen hullaantuessaan. Mutta kadulla kasvanut Piaf on älykäs, sisukas ja kunnianhimoinen nainen, joka vie yhtä paljon kuin vikisee – ja nauttii niin riemun kuin rappion hetkistä.

Musiikintäyteinen, hersyvä ja koskettava näytelmä on kunnianosoitus Edith Piafin elämänvoimalle, tunteellisille lauluille ja riehakkaalle huumorille."

Upea joulukonsertti to 30.11. klo 19.00 Hyvinkääsalissa.
Huippusuositut solistit, Pentti Hietanen, Maria Lund, Tomi Metsäketo ja Johanna Försti sekä Jukka Nykäsen 10-henkinen orkesteri tarjoavat jotain uutta ja jotain perinteistä. 10 v juhlakonsertissa kuulemme kaikki toivotuimmat ja rakastetuimmat joululaulut vuosien varrelta. Konserttikokonaisuuden täydentää Jukka Rintalan uniikit iltapuvut.

Konsertin kesto on väliaikoineen 2,5 tuntia.

Lipun hinta on 55 €/hlö ja se sisältää lipun ja ennen esityksen alkua tarjottavan glögin. Ilmoittautumiset Ulla Korhoselle 25.10. mennessä mobiiliapplikaatiolla, netissä, ullakkn@gmail.com tai puh. 041 5401414.