08.04.2021

Aihe: "Kuntavaalit 2021"/Teams

SENIORILIITON 50-VUOTISJUHLALUENTOSARJAA

Seniorit kunnissa, vieraana Kuntaliiton toimitusjohtaja Minna Karhunen

Vielä ehtii ilmoittautua toiselle juhlaluennolle, jonka aiheena on Seniorit kunnissa. Ilmoittaudu viimeistään torstaina 8.4. klo 12 alla olevan linkin kautta!
Lue lisää alta tai omasta jäsenkorttiapplikaatiostasi!

TULE KUUNTELEMAAN SENIORILIITON 50-VUOTISJUHLALUENTOSARJAA, JONKA
TEEMANA ON TULEVAISUUS. Aiheena 8.4. on seniorit kunnissa, vieraana toimitusjohtaja Minna Karhunen!

Tapahtuma on tarkoitettu senioriliiton paikallisyhdistysten jäsenille! Sarjaa jatketaan tämän vuoden ajan ja tulevista luennoista tiedotetaan kuukausittaisissa jäsenviesteissä!

Ilmoittaudu tapahtumaan osoitteessa: https://kilta.senioriliitto.fi/Tapahtumat/tapahtumatiedot.aspx?id=10159

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki ennen luennon alkua. Luento pidetään Teams live -tapahtumana, jota voi seurata joko Teams -sovelluksen kautta tai tietokoneen selaimelta (Chrome, Edge, Firefox, Safari). Seuraaminen ei edellytä Teams -tunnuksia, kameraa tai mikrofonia! Kysymyksiä voi esittää keskustelupalstan kautta.

Ilmoittaudu kiinnostavaan luontosarjaa.