Piirin kevätkokous 30.3.2023 Hyvinkää

Uudenmaan kansallisten senioreiden piirikokousväki kokoontui 30.3.2023 Hyvinkään keskustassa sijaitsevan vanhan Villatehtaan Studio Donnerissa. Villatehtaan tiloissa toimii nykyisin Hyvinkään kaupungintalon lisäksi monipuolisia kulttuuri- ja taidetiloja.

Osallistujia Hyvinkäällä oli kuutisenkymmentä, ja ennen iltapäivällä alkanutta varsinaista kevätkokousta ehdittiin kuunnella Hyvinkään seurakunnan vt. kirkkoherra Virpi Koiviston tervehdys piirikokosväelle sekä kaupunginjohtaja Johanna Luukkosen esitys ”Mitä kuuluu Hyvinkäälle”. Kaupunginjohtajan esiintyminen sai runsaasti positiivista vastakaikua yleisöltä.

Puheenjohtaja Timo Harju kertoi mitä kuuluu Hyvinkään senioreille tänään. Sokerina pohjalla kuultiin ja nähtiin Hyvinkään senioreiden omien jäsenten Sinikka Lehdon ja Elvi Tommolan ”Runoja ja musiikkia” -esitys. Sinikka ja Elvi olivat koonneet hersyvän kokonaisuuden kevätrunoista ja kepeästä musiikista. Esitys kirvoitti raikuvat aplodit ja bravo -huudot yleisöltä.