12.1.2023

Vuoden ensimmäisen kuukausitapaamisen ohjelma:

Klo 13.00 Kahvi
Tervetuloa, pj Timo Harju
Musiikkia, Sinikka Lehto
Vuonna 2022 poisnukkuneiden muistaminen, pastori Saija Lottonen
Musiikkia, yhteislaulua
"Suolivaivaa - milloin lääkäriin?" Ulla Keränen, LT, kirurgian erikoislääkäri, vatsaelinkirurgi
Musiikkia, yhteislaulua
Arpajaiset
klo 15.00 Päätössanat, pj Timo Harju

Kaikki valmiina senioriystävien tulolle. Timo Harju ennakkovalmisteluissa.
Ei ole enää sali tyhjillään. Innokas puheensorina muutti tilan hetkessä kodikkaaksi.
Sinikka Lehto jälleen tutun flyygelin ääressä musisoimassa ja säestämässä yhteislauluja.
Tiivis ja perusteellinen matka Ulla Keräsen seurassa suoliston ja sisäelinten maailmaan. Tarkat värikuvat selkiyttivät mitä sisuksiimme kätkeytyykään. Itsensä seuranta on tärkeää, jotta muutoksiin voi havahtua. Ja muistakaa: jos tosi kova vatsakipu yllättää, niin oitis päivystykseen.
Käsityökerhon vetäjä Raija Heikkilä lahjoitti kutomansa ihastuttavan kaulaliinan Ulla Keräselle senioreiden kiitoslahjana. Tämä hetki oli samalla entisten työtovereiden iloinen kohtaaminen.
Arpaonni suosi jälleen joitain onnekkaita. Hienoja arpajaisvoittoja oli kertynyt jaettavaksi.