Golfkerho

Yhteyshenkilö Arto Harainen 040 048 3320 arto.harainen@gmail.com
Hyvinkään iloinen ja reipas joukkue Piirin golftapahtumassa Mäntsälässä 29.8. Urheasti puolustettiin kiertopalkintoa, mutta niin se vain päätyi tänä vuonna Loviisan senioreille.
Oma kisajoukkueemme Kansallisten senioreiden pokaalikisassa 14.8.2023. Kisan järjestäjävastuussa oli Porvoon kansallisten golfkerho ja kisa käytiin Virvikin kentällä Porvoossa.

Uudenmaan kansallisen senioripirin golftapahtuma 29.8. Hirvihaaran golfkentällä, Vanha Soukkiontie 945.

Ilmoittautumiset arto.harainen@gmail.com 20.8. mennessä.

Ohjelma:  klo 8.45 tervetuloa + kisainfo ja yhteislähtö klo 9.30. Ruokailu kilpailun jälkeen klubilla, palkintojenjako suoritetaan paikan päällä kisan jälkeen tulosten selvittyä.

Pelimuoto: Tasoituksellinen pistebogey, pelataan tiiltä 49, slope lasketaan tarkasta tasoituksesta max 36. Kilpailunjohtajana toimii Hirvihaaran Golf Oy:n toimitusjohtaja Ismo Piira.

Sarjat: Miehet, naiset, erikoiskilpailu (väylä 17 lähemmäs lippua yhdellä lyönnillä) ja joukkuemestaruus (vähintään 3 pelaajaa, 2 miestä + 1 naista tai päinvastoin).

Joukkuetulokseen lasketaan kolmen parhaiten onnistuneen pelaajan pistebogey tulos periaatteella kaksi miestä ja yksi nainen tai päinvastoin.

Tietoa Golfkerhosta:

Golfkerho tarjoaa golfia jo harrastaville yhdistyksemme jäsenille yhteisiä tapahtumia: Keväällä golfkauden kynnyksellä muutaman omakustanteisen harjoituksen ammattiopettajan johdolla, kesän aikana osallistumme golfkisoihin. Kisoja järjestetään yhdessä Mäntsälän, Porvoon ja Olarin yhdistysten kanssa.

Lisäksi Senioriliitto järjestää koko liiton valtakunnallisen Patina-golfkisan ja Uudenmaan senioripiiri samoin joka vuosi piirin mestaruuskisan. Kisojen järjestelyvastuu on vuoron perään eri yhdistykseillä yhdessä paikallisen golfseuran kanssa. Mukaan voivat tulla kaikki golfia harrastavat yhdistyksemme jäsenet.

Jos olet vasta aloittamassa golfharrastuksen, sinun pitää ensin kääntyä jonkun golfseuran puoleen. Siellä saat suoritettua ns. green cardin, ja pääset golfseuran jäseneksi. Tämän jälkeen olet tervetullut mukaan kerhomme tapahtumiin.

Golfterveisin
Arto

Golfkerholaiset aloittivat kesäkauden harjoituksilla 28.4. ja 3.5. Heikki Hirvosen opastuksella Hyvigolfin kentällä. Kuvat Arto Harainen.

Golfkerholaisia kevään ensimmäisissä harjoituksissa 28.4.2023.
Ei vielä kovin kesäistä keliä, mutta hienoa päästä lyömään palloa.
Kohta lähtee.
Harjoitukset käynnistymässä.